Владислав Каські, ПОРА
Владислав Каськів

Під час візиту Президента України Віктора Януковича в Китайську Народну Республіку підписана угода про фінансування будівництва залізничного пасажирського повідомлення м. Київ – міжнародний аеропорт “Бориспіль” і будівництва інших інфраструктурних об’єктів аеропорту.

Про це повідомив керівник робочої групи по підготовці національних проектів Владислав Каськів, який знаходиться зараз з Президентом в Китаї.

Рамкова угода, підписана між ДП “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” і Китайською національною корпорацією машинної індустрії і генеральних підрядів (СМЕС) дає можливість Україні отримати кредитне фінансування в об’ємі до $1 млрд і передбачає будівництво залізничної дороги завдовжки 8 км від Києва до аеропорту “Бориспіль”, будівництво чотирьох вокзалів і забезпечення залізниці електропоїздами.

“Підписання рамкової угоди – це практичний початок реалізації одного з десяти національних проектів, визначених Президентом”, – сказав Владислав Каськів.

“Для реалізації національних проектів украй важливою є їх швидка реалізація, це повинно стати однією з економічних реформ, що становлять, в країні, і тому ми і надалі сподіваємося на таку ж швидку динаміку”, – відзначає народний депутат.

Крім того, Владислав Каськів зауважив, що будівництво залізничного сполучення запобіжить утворенню транспортного колапса у Бориспільському напрямку, який може наступити вже через два роки.

Нагадаємо, на засіданні Комітету економічних реформ при Президентові України було представлено десять пріоритетних національних проектів, одним з яких став проект “Повітряний експрес” – зведення залізничного пасажирського повідомлення з Києва в аеропорт “Бориспіль” і реконструкція самого аеропорту. Тоді ж керівником робочої групи по підготовці національних проектів був призначений народний депутат Владислав Каськів.

Джерело РБК

Коментарі

  1. Нагла та зухвала брехня!!!
    Від рамкової угоди до кредитної угоди пролягає прірва та жорсткі вимоги кредитного банку Китаю.

    Не дуріть людей.

    Таких проект не окупиться ніколи і перспектива його повернення дуже невтішна.