
Шкіряні сумки і туфлі на високих підборах отримають ще більше розповсюдження завдяки планам італійських модних будинків збільшити їх виробництво, повідомили їхні представники в ході тижня моди в Мілані.
Продажі аксесуарів виросли під час кризи, що допомогло модним будинкам відшкодувати збитки, викликані падінням попиту на більш дорогу продукцію.
Такі бренди, як Roberto Cavalli і Versace заявили про намір збільшити виробництво сумок і взуття в наступному році.
“Для багатьох людей аксесуари є відправною точкою для потрапляння в світ високої моди. Вони виконують подібну роль уже багато років”, – повідомив Reuters виконавчий директор Versace Джан Джакомо Ферраріс.
“Зрозуміло, що під час економічної кризи аксесуари продаються краще, ніж інші предмети на ринку моди. Я впевнений, що вони продовжать добре продаватися і в майбутньому”.
Будинок Cavalli повідомив про плани наростити виробництво сумок і взуття в наступні два-три роки після того, як їх роздрібні продажі значно збільшилися в першому кварталі поточного року.
Дизайнер Gucci Фріда Джанніні віддала перевагу міні-сумочкам і черевикам зі зміїними вставками, металевим каблукам, а також золотим браслетом дуже великих розмірів.
“Попит на аксесуари величезний. Очікується зростання попиту на капелюхи, намиста і великі браслети”, – відзначила дизайнер Паола Фран після представлення її колекції.
Тиждень моди в Мілані триватиме до 28 вересня.