Intel, інтел
Intel хоче наступити на конкурентів новим чіпом

У рамках форуму Intel, що проходить в Сан-Франциско, найбільший світовий виробник мікропроцесорів презентував нове покоління чіпів Core для використання в настільних ПК і ноутбуках.

Головна “родзинка” новинок з архітектурою Sandy Bridge – інтегроване в сам чіп графічне ядро. Нові процесори можуть динамічно змінювати його частоту (як і частоту основних обчислювальних ядер) в залежності від необхідного навантаження. Крім того, основні ядра та графічна підсистема зможуть використовувати один і той же швидкий кеш, розташований прямо на кристалі.

Компанія стверджує, що процесори з архітектурою Sandy Bridge будуть більш продуктивними, ніж їхні попередники, споживаючи при цьому менше електроенергії – а, отже, заощаджуючи заряд батареї ноутбуків. Якість графіки обіцяє бути на висоті – принаймні, тривимірна стратегія Starcraft II в ході презентації працювала на прототипі комп’ютера з новим чіпом “на ура”.

Зроблені по 32-нанометрових технологічних процесах, нові Core повинні бути “холодніші” від попередників з архітектурою Nehalem, що використовують 45-нанометрові технології. Більше компактний техпроцес дозволяє вмістити на чіпі такого самого розміру (а, значить, і тієї ж собівартості) більше транзисторів, число яких впливає на продуктивність.

Ймовірно, бренд процесорів збережеться колишнім – Core i3 для процесорів з базової продуктивністю, Core i5 – для більш потужних і Core i7 – для найбільш продуктивних чіпів. Intel обіцяє, що виробництво нових Core стартує трошки пізніше, але ще в цьому році. Водночас вже на початку 2011 року на ринку з’являться комп’ютери з такими процесорами.

Основний конкурент Intel – AMD – також готує чіпи з інтегрованим графічним ядром під кодовою назвою Fusion. Прототип персонального комп’ютера на його основі компанія обіцяла показати до кінця року, але поки що новинами не поділилася.

Інтегруючи потужне графічне ядро в свої чіпи, Intel починає активніше конкурувати з виробниками процесорів для дискретних відеорішень – Nvidia і тієї ж AMD. Реальну продуктивність Sandy Bridge у тривимірних іграх ще потрібно оцінити, проте, якщо вона виявиться достатньою для більшості пересічних користувачів, виробникам графічних чіпів доведеться нелегко.

За матеріалами Вести

Коментарі

  1. производство процессоров это самая сложная технически индустрия…
    надо в математике, физике, химии хавать, постоянно изобретать шото…
    программирование, сборка железяк там это канеша сложно, но создать с нуля процессор, да ещё и такой мощный это просто ппц…
    легче космический корабль создать…)