Google Yahoo
Google не спить

Google почав кампанію з активного залучення до своїх сервісів відвідувачів порталу Yahoo.

Для того щоб скористатися всіма популярними сервісами інтернет-гіганта (включаючи контекстну рекламу AdWords), зареєструвавши собі обліковий запис Google, їм тепер досить зробити один клацання по кнопці Verify by signing in at yahoo.com (“Підтвердити через yahoo.com”).

Для цього використовується механізм OpenID, що дозволяє вводити один і той же логін і пароль для авторизації на декількох сайтах, повідомляється в офіційному блозі Google. Тим самим найбільший пошуковик значно спрощує реєстрацію нових користувачів, що мають рахунок у Yahoo.

Водночас аналітики відзначають, що навряд чи спрощена авторизація зможе допомогти Google витіснити свого конкурента з ринку – Yahoo все ще займає домінуючі позиції в області фотохостингу (Google Picasa помітно поступається Flickr) та служби онлайн-знайомств (Yahoo Personals).

Більш того, згідно з дослідженням comScore, частка Yahoo на ринку інтернет-пошуку в США в липні 2010 року збільшилася з 16,7 до 17,1%, а частка Google, навпаки, зменшилася з 66,2 до 65,8%.

За матеріалами Вести