Twitter
Друге місце посідає Twitter (44%), третє - YouTube (32%)

Аналітики компанії Panda Security в ході дослідження встановили, що 23% підприємців стали жертвами витоку інформації через соціальні мережі, а також склали рейтинг найнебезпечніших мереж для бізнесу.

Результати роботи опубліковані в звіті аналітиків Індекс ризику соціальних медіа.

У дослідженні Panda Security взяли участь компанії та підприємці, що мають представництва в соціальних мережах.

23% опитаних заявили, що в ході використання соцмереж позбулися конфіденційної інформації. Серед підприємств, які постраждали від шкідливого ПО, розповсюджуваного через соцмережі, 35% зазнали фінансових збитків, при цьому третина втратили більш ніж $ 5 тис.

При цьому найпопулярнішою у підприємців соцмережею є Facebook – нею користуються 69% респондентів. Друге місце посідає Twitter (44%), третє – YouTube (32%) і четверте – LinkedIn (23%).

Саме Facebook виступила в якості джерела більшості загроз – нею користувалися 71,6% підприємців, постраждалих від шкідливих програм, 73,2% втратили конфіденційні дані і 62% тих, хто зазнав фінансових втрат.

Нагадаємо, в серпні опитування серед британців показав, що втрати від користування соціальними мережами в робочий час можуть досягати $ 22,16 мільярда.