Джордж Клуні Nespresso
Джордж Клуні у рекламі Nespresso

Реклама – двигун торгівлі. Під цим гаслом у Брюсселі в середу вручили нагороди Euro Effies 2010. Цими преміями відзначають найбільш ефективні рекламні кампанії на європейському ринку.

У фінал Euro Effies цього року вийшло 29 роликів, що пройшли у Франції, Німеччині, Голландії, Польщі, Словенії, Швейцарії, Великобританії.

Титулом “агентство року” нагороджена німецька компанія Heimat, окремо “золотом” відзначена її реклама будівельних магазинів Hornbah.

За словами керівника Heimat Маттіаса фон Бехтольцайма, щоб залучити людей, не потрібний великий бюджет. Просто потрібний креативний підхід:

“Дуже важливо наблизиться до людей, бути чесним з ними, не вважати їх дурнями, яких можна змусити купувати те чи інше. Треба ставитися до людей з повагою”.

Французький McCann-Erickson, краще агенство минулого року, на цей раз отримало “бронзу” за вже третю серію рекламних роликів Nespresso з Джорджем Клуні в головній ролі. Чи може Nespresso ввобще жити без Клуні?

“Зараз склалася стійка асоціація між брендом і Клуні. У майбутньому, зрозуміло, Nespresso продовжить своє існування і без Джорджа Клуні, але поки таке розставання не планується”, – розповідає представник McCann Erickson Веронік Реймс.

Премія Euro Effies організована Європейською асоціацією інформаційних агентств 14 років тому. Її міжнародна версія існує в Америці більше 40 років.

За матеріалами Euronews