
Баварці атакують. Один з найбільших світових виробників автомобілів класу “люкс” – BMW AG має намір значно розширити модельний ряд для того, щоб забезпечити зростання річного обсягу продажів на 55% у порівнянні з попереднім десятиріччям.
Нова програма покликана також зміцнити конкурентні позиції BMW по відношенню до таких автоконцернів як Audi, Mercedes, Volkswagen і Daimler. За словами гендиректора BMW Норберта Райтхофера, для забезпечення зростання обсягу продажів може знадобитися розширення виробничих потужностей і навіть будівництво нового заводу.
До 2020 року концерн BMW має намір збільшити продажі автомобілів до більш ніж 2 млн одиниць на рік (1,29 млн машин у 2009 р.).
“Якщо не переходити в атаку, є ризик піти в глухий захист. BMW правильним чином поєднує обережність і контрольований натиск”, – заявив Райтхофер.
BMW збирається додати нові моделі в лінійки Mini і BMW-6, а також створити міський електромобіль.
З початку року акції BMW подорожчали на 38%, обігнавши за темпами зростання Volkswagen (+ 27%) і Daimler (+ 11%). За підсумками торгів у понеділок ринкова капіталізація BMW становила 28,1 млрд євро.
За матеріалами Вести