Google
Google

Провідне американське видання про рекламну індустрію, журнал Advertising Age, склав список компаній, які витратили в червні 2010 року найбільше грошей на розміщення реклами в Google. Серед лідерів виявилися телекоми, інтернет-проекти, а також, несподівано, нафтовий гігант BP.

Очолила список AT&T, одна з найбільших телекомунікаційних компаній в США, що розмістила контекстну рекламу на суму 8080 тисяч доларів. У трійку лідерів також увійшли Apollo Group ($6,67 млн.), що володіє декількома найбільшими освітніми установами, та онлайн-сервіс Expedia ($5,95 млн.), що надає туристичні послуги. Четверте і п’яте місце зайняли інтернет-магазин Amazon ($5,85 млн.) і eBay ($4,25 млн.) відповідно.

Несподівано в рейтингу опинилася британська нафтова компанія British Petroleum (BP), яка після витоку нафти в Мексиканській затоці тільки в червні витратила на рекламних майданчиках Google $3,59 мільйона. Нафтовий гігант намагався за допомогою контекстної реклами відновити свій імідж, що похитнувся після найбільшої в історії США екологічної катастрофи.

Хоча BP і зайняла “всього” шосте місце, до цього інциденту компанія майже не витрачала грошей на контекстну рекламу в Google. Журнал зазначає, що після НП в Мексиканській затоці нафтова корпорація почала викуповувати десятки ключових слів, наприклад oil spill (“розлив нафти”) або leak (“витік”). Ці посилання приводили на спеціальний розділ сайту BP, що розповідає відвідувачам про боротьбу корпорації з наслідками аварії.

За матеріалами Вести