AOL Techcrunch
= Любов

Американська медіакорпорація AOL купила TechCrunch, один з найвпливовіших техноблогів у Кремнієвій долині. Умови угоди не повідомляються, проте спостерігачі вважають, що AOL заплатила за провідне в IT-галузі інтернет-видання від $25 до $40 мільйонів.

Офіційно про угоду оголосив генеральний директор AOL Тім Армстронг на конференції TechCrunch Disrupt в Сан-Франциско. TechCrunch увійде в мережу сайтів, що належать AOL (техноблог Switched і Engadget), повідомляється в офіційному прес-релізі.

Інтернет-видання TechCrunch було засновано в 2005 році Майклом Аррінгтоном. Поступово техноблог виріс до цілої мережі сайтів, включаючи Mobile Crunch, CrunchGear, Green Tech, TechCrunchTV і CrunchBase. Аудиторія ресурсів налічує більше 10 мільйонів унікальних відвідувачів і більше 33 мільйонів переглядів сторінок на місяць. В даний час в компанії працюють 40 осіб.

За умовами угоди, TechCrunch буде функціонувати як окремий підрозділ AOL, при цьому сам Аррінгтон залишиться на посаді головного редактора. Він зазначив, що AOL не буде впливати на редакційну політику інтернет-видання.