Budweiser, пиво
Budweiser буде халявний

Пивоварний гігант Anheuser-Busch InBev’s постарається відновити бренд Budweiser, який переживає не найкращі часи, за допомогою безкоштовних зразків цього пива в барах на території США.

Глава Anheuser-Busch Дейв Пікок в четвер, що компанія має намір безкоштовно пригостити Budweiser приблизно півмільйона людей в модних барах і ресторанах США, приділивши особливу увагу людям, які ніколи його не куштували.

“Таким є наше завдання. Особливо ми звернемо увагу на молоде покоління споживачів”, – сказав Пікок.

Компанія також планує виділити на підтримку бренду Budweiser приблизно 90% свого рекламного бюджету для щотижневої підтримки у ЗМІ. Зазвичай Anheuser-Busch витрачала на цю пивну марку 35-40% бюджету.

“Ми не соромимося того факту, що попит на (Budweiser) падає вже 20 років, так що нам необхідно стабілізувати бренд”, – повідомив Пікок.

За матеріалами Reuters