Playboy
Playboy покращує фінрезультат

Компанії Playboy Enterprises Inc., що володіє однойменним журналом і телеканалом, вдалося зменшити збитки у ІІ кварталі цього року.

Чистий збиток Playboy скоротився на 38% і склав 5,4 млн дол. (роком раніше 8,7 млн дол.). Виручка зменшилася приблизно на 10% – з 62,2 млн дол.

Збитки Playboy пояснюються, головним чином, стагнацією показників в сегменті друкарського і цифрового контенту. Так, доходи підрозділу Print/Digital у II кварталі знизилися в річному численні на 26% – до 20,9 млн дол. (роком раніше – 28,3 млн дол.).

Не дивлячись на відносне поліпшення фінансових показників, Playboy Enterprises не виправдала очікувань Уолл-Стріт. Чистий збиток на акцію компанії за квітень-червень ц.р. склав 0,16 дол. при консенсус-прогнозі аналітиків на рівні 0,15 дол./акція. Експерти чекали і кращого показника щодо виручки – 58 млн дол.

У липні цього року засновник журналу Playboy Х’ю Хефнер запропонував викупити видавництво Playboy Enterprises, оцінивши всю компанію приблизно в 185 млн дол. (з розрахунку 5,50 дол. за акцію).

Легендарний “Хеф” хоче зробити компанію приватною, але для цього йому потрібно викупити акції, які йому ще не належать. Зараз 84-річний засновник “імперії” Playboy контролює 69,5% звичайних акцій Playboy класу A і 27,7% звичайних акцій класу B. Він запевняє, що не зацікавлений ні в злитті Playboy Enterprises з іншими компаніями, ні в подальшому перепродажі акцій видавництва.

На п’яти Х’ю Хефнеру наступають власники іншого чоловічого журналу, Penthouse. Як стало відомо в середині липня, компанія Friendfinder Networks хоче перебити заявку Х’ю Хефнера і купити Playboy. Friendfinder Networks пропонує за кожну акцію Playboy Enterprises по 6,25 дол. – майже на 14% більше ціни, запропонованої Х.Хефнером. У компанії заявляють, що зацікавлені перш за все в цифрових активах Playboy.

Напередодні акції Playboy Enterprises закрилися на торгах в Нью-Йорку на позначці 5,39 дол.

Playboy Enterprises Inc. – американська компанія, заснована в 1953р. Х’ю Хефнером. Компанії належить журнал для чоловіків Playboy, і ряд інших медіапроектів, зокрема однойменний інтернет-сайт і телеканал Playboy TV. Playboy вважається одним із найвідоміших брендів у світі.

Джерело: РБК-Україна