
Дня в Києві відбулася презентація соціальної рекламної кампанії про захист дітей від інфекційних захворювань.
Міністерство охорони здоров’я спільно із Міжнародним дитячим фондом ООН – ЮНІСЕФ (UNICEF) і низкою рекламних агенцій та асоціації виступили на підтримку вакцинації в Україні.
Згідно статистики, кожний українець в середньому живе на 9 років менше через інфекційні хвороби. Понад 7 тис. дітей померли в Україні у 2008 році. Серед них є діти, які померли від менінгококової інфекції, ротавірусної інфекції, туберкульозу, дифтерії, кашлюку, сказу, вірусного гепатиту. Ці смерті можна було попередити за допомогою щеплення.
Медики запевняють, що вакцинація – найефективніша світова практика, що рятує людські життя. Завдяки успіхам вакцинації в світі ліквідовано натуральну віспу. На території Північного та Південного континентів Америки еліміновані кір та краснуха. У 2000 році у 135 країнах світу завдяки вакцинації жінок дітородного віку вдалося ліквідувати правець новонароджених. А щорічний показник смертності від цього захворювання у світі знизився на 75%.
Коментуючи ситуацію, яка склалася в країні довкола вакцинації населення, перший заступник Міністра охорони здоров’я України Василь Лазоришинець відзначив: «Враховуючи небажання одиниць на проведення щеплень ми порушуємо право мільйонів громадян України на збереження та укріплення здоров’я, створюємо підґрунтя для виникнення серйозних наслідків інфекцій (чоловіче і жіноче безпліддя, ранній дитячий цукровий діабет як наслідок перенесеного епідемічного паротиту та краснухи відповідно, онкологічні захворювання печінки – наслідок перенесеного гепатиту В, С та ін.)»
Під час прес конференції представник ЮНІСЕФ в Україні Юкіе Мокуо зазначив: «Сьогодні нам вдалося об’єднати державні установи, міжнародні організації, рекламний сектор заради того, щоб відновити довіру до вакцинації в Україні» «Я хочу звернутися як мама до всіх українських батьків, які вагаються щодо щеплень: вакцинація – це безпечний захист від інфекцій, не дайте шанс хворобам зашкодити життю та розвитку вашої дитини», наголосила пані Мокуо.
У рамках інформаційної кампанії про захист від інфекційних захворювань заплановано поширення інформації про вакцинацію за допомогою радіо та телебачення, а також поширення освітньої літератури у медичних закладах. Для створення інформаційних матеріалів, зокрема зовнішньої реклами та плакатів, долучилася низка рекламних агенцій, які безкоштовно працювали над кампанією.
За матеріалами: UNICEF