Німецькі авто, машина, значок
Середній вік покупця машини у Німеччині - 50 років

У зв’язку з демографічною ситуацією в Німеччині автовиробники повинні більшою мірою орієнтуватися на більш зрілу вікову групу споживачів. Як повідомляє в понеділок, 16 серпня, агентство DAPD, таку думку, висловив відомий німецький автомобільний експерт Фердінанд Дуденхеффер (Ferdinand Dudenhffer). Середній вік покупців нових автомобілів за перші сім місяців 2010 року склав 50,8 років. А вік 11,3% покупців, що стали в цей період власниками нових авто, був навіть більше 70 років.

“Враховуючи цей чинник, виробникам автомобілів необхідно приділяти більше уваги таким аспектам, як забезпечення безпеки, наявність у машинах електронних асистентів водія, охорона навколишнього середовища і витрата палива. “Чим старше власник автомобіля, тим вище його запити в області безпеки”, – вказав Дуденхеффер. Крім того, на його думку, люди більш зрілого віку з більшою відповідальністю ставляться до того, як буде жити майбутнє покоління.

Між тим агентство з посиланням на дані професора університету Дуйсбурга-Ессена Дуденхеффера відзначає, що серед найбільш молодого покоління покупців автомобілів, середній вік яких становить 44,7 років, популярні моделі малого і особливо малого класу. Вікова категорія покупців основних німецьких автовиробників, таких як Audi, BMW і Opel, складає в середньому 52 роки. Тоді як продукція автоконцерну Volkswagen користується попитом у німців у віці 50,7 років. А автомобілі компаній Mercedes і Jaguar воліють купувати люди більш зрілого віку – ті, кому за 56 років.

За словами Фердинанда Дуденхеффера, “німецький ринок автомобілів – це відображення стану нашого суспільства: покупці нових авто стають все старше”.

Крім того, свій відбиток на вікову структуру покупців наклала і програма утилізації, під час якої були обрані всі резерви в більш молодої аудиторії ще в 2009 році. Тепер кілька років на ринок не прийдуть нові покупці і автовиробникам доведеться коригувати модельний ряд, з урахуванням такої вікової специфіки – вважають експерти.

За матеріалами Autoconsulting