
Американська сітка Starbucks Corp., що володіє найбільшою в світі мережею кав’ярень, оголосила про запуск соціальної мережі, яка буде доступна в більшості кафе компанії вже цієї осені.
Як повідомляє газета USA Today, нова соціальна мережа Starbucks Digital Network дозволить її відвідувачам, в даному випадку клієнтам кав’ярень, ознайомитися з останніми новинами, як у світі, так і шоу-бізнесі, а також дізнатися про різні місцеві події та заходи в конкретному місті.
Очікується, що в найближчому майбутньому в мережі Starbucks можна буде ознайомитися з останніми статтями з Wall Street Journal, USA Today і New York Times, багато з яких можна прочитати лише за передплатою, а також безкоштовно завантажити музику місцевих музикантів на порталі iTunes.
До цього слід додати, що з червня у всіх ресторанах мережі був введений безкоштовний доступ до Інтернету Wi-Fi. До недавнього часу за можливість вийти в Інтернет в Starbucks треба було платити.
У третьому фінансовому кварталі, який завершився 27 червня, Starbucks збільшила чистий прибуток на 37%, до $207,9 млн. Виручка компанії підскочила на 8,7% – до $2,61 млрд.
Усього Starbucks працює в 50 країнах світу. Компанія на кінець 2009 року володіла більше 16,7 тис. торгових точок по всьому світу. У Росії перша кав’ярня відкрилася в кінці 2007 року, в даний час в Москві працює кілька кафе мережі.
За матеріалами Вести