Вritish Рetroleum
Причина аварії на свердловині помилка інженерів

Інженери компанії Вritish Рetroleum невірно врахували результати тестів тиску в свердловині на родовищі “Макондо” у Мексиканській затоці. Ці тести свідчили про неминучу загрозу раптового викиду так званих попутних газів, що виділяються в процесі видобутку нафти. Про це говорить внутрішнє розслідування причин аварії, що сталася 20 квітня на платформі “Діпуотер хорайзон” у Мексиканській затоці.

Зробивши невірні висновки, менеджери ВР на борту бурильної платформи, орендованій британською компанією у швейцарської фірми “Трансоушен”, 20 квітня почали замінювати буровий розчин, який важче нафти і газу, звичайною морською водою. Морська вода виявилося занадто легкою, щоб не дати попутному газу, який почав надходити в свердловину, злетіти по трубі вгору, до платформи, де він викликав потужний вибух, жертвами якого стали 11 нафтовиків. Висновок про це міститься в ще не опублікованій доповіді ВР.

Сама вишка загорілася і 22 квітня затонула. Наслідком аварії став найбільший в історії затоки нафтової розлив. За майже 3 місяці практично безконтрольного витоку у воду потрапило понад 4 мільйонів барелів “чорного золота”.

Група ВР у найближчі 10 днів має намір офіційно опублікувати ці висновки, що містяться в 200-сторінковій доповіді. Розслідування почалося через лічені дні після аварії. У звіті резюмується, що на ВР лежить щонайменше часткова відповідальність за цей катастрофічний інцидент, що стався на 1,5-кілометровій глибині приблизно в 65 км від берегів США, передає ИТАР-ТАСС.

Витік нафти в Мексиканській затоці, визнаний найбільшим в історії США, почався 22 квітня після вибуху на нафтовій платформі, що належала компанії ВР. Під час вибуху на платформі загинули 11 нафтовиків, сама платформа затонула. Відповідальність за аварію і зобов’язання з ліквідації наслідків витоку компанія ВР взяла на себе.

за матеріалами: Вести.Ru