Левіс, джинси
Levi's придумав джинси для Китаю

Американський виробник одягу і аксесуарів Levi Strauss & Co презентував в Шанхаї спеціально створений для Китаю новий бренд джинсів. На думку дизайнерів компанії, dENIZEN повинні привернути увагу молодих жителів Китаю та Азії.

Джинси dENIZEN будуть коштувати від $40 від $60. Класичні джинси Levi Strauss №501 продаються в торгових центрах Шанхая за $ 100 і вище.

Новий бренд орієнтований на молодь у віці 18-28 років, які віддають перевагу якісний одяг за доступною ціною. dENIZEN включає джинси, топи і аксесуари. Назва бренда складено зі слів “джинсова тканина” (denim), “громадянин” (citizen) і “громадянин мережі” (netizen),

“В останні кілька років ми бачимо появу нової групи споживачів у Китаї, – говорить президент азійського підрозділу Levi Strauss Ерон Боуї. – Багато хто з них хочуть стильний одяг, але за доступну ціну”.

Levi’s не приховує, що хотіла б розширити свою присутність на найбільшому в світі споживчому ринку, де в минулому році лише одягу і взуття було продано на суму в $169 млрд.

Levi Strauss, який у середині 1990-х років залишив Китай на короткий період в знак протесту до умов праці, що практикуються в країні, має в КНР сотні фірмових магазинів і планує відкрити до 2015 року додатково 1000 торгових точок. Вже в кінці серпня в Шанхаї відкриється перший бутік dENIZEN.

Крім Levi Strauss, китайський ринок в 1 млрд покупців вважають пріоритетним у своєму розвитку інші великі світові виробники одягу та аксесуарів, в тому числі Lee, Diesel, Louis Vuitton, Esprit і H&M.

За матеріалами Вести