
Середньостатистичний британець проводить майже половину вільного від сну часу, користуючись засобами масової інформації та комунікацій. Про це повідомила державна служба Ofcom, що спостерігає за ситуацією в ЗМІ.
За її даними, головним джерелом інформації та розваг залишається в Сполученому Королівстві телебачення. Середньостатистична людина дивиться його 3,8 години на день, більше ніж будь-коли за останні п’ять років.
Британці, як і раніше віддають перевагу традиційному телеефіру, незважаючи на зростання кількості телевізійних сервісів в інтернеті та наявність пристроїв, що дозволяють записувати зображення та звук.
Типовий британець не спить 15 годин 45 хвилин на добу, з яких 7 годин 5 хвилин проводить перед будь-яким екраном, приймачем або з телефонною трубкою.
Молодь витрачає на це менше чистого часу (6 годин 35 хвилин), однак люди у віці від 16 до 24 років схильні тримати включеними відразу кілька електронних пристроїв, використовуючи їх у сумі 9 годин 32 хвилин на добу.
“Молоді люди здатні надаватися одночасно в різних місцях кіберпростору, – сказав глава відділу вивчення аудиторії Ofcom Джеймс Тікетт. – Це їм дозволяють такі винаходи останнього часу як мобільний інтернет та смартфони”.
У доповіді служби йдеться, що сьогодні 13,5 млн британців регулярно користуються інтернетом за допомогою своїх мобілок. У 2008 році це число складало всього 5,7 млн.
З усіх сайтів найбільш популярними виявилася соціальна мережа Facebook (45% загальної кількості відвідувань у Сполученому Королівстві) пошукач Google (8%).
Чверть часу, проведеного британцями перед домашніми комп’ютерами, припадає на той же Facebook. Інші мережі значно відстали від нього. Причому якщо раніше таким чином з віртуальними друзями спілкувалися в основному юнаки і дівчата, то тепер цим все більше займаються люди похилого віку.
У конкурентній боротьбі з іншими ЗМІ свої позиції утримує радіо. Доступ до нього має як ніколи багато британців (91%), хоча в епоху інтернету слухати його стали трохи менше.
Джерело ВВС