Google
Google розробляє прямого конкурента Facebook

Днями керівництво компанії Google розповіло про наміри розширення діяльності на ринку реклами.
Зі слів керівників стало відомо про розвиток рекламної мережі Google Display Network. Зокрема, підкреслили представники компанії, рекламні вставки поступово з’являтимуться у багатьох сервісах Google: YouTube, Google Finance, Google Maps, Google Books і Gmail. Також керівництво підтвердило факт купівлі компанії ІТА за 700 мільйонів доларів. ІТА спеціалізується на обробці інформації про авіарейси.

Ерік Шмідт, глава компанії, підтвердив також розробку соціальної мережі Google Me, яка, як підкреслюється, мусить стати основним прямим конкурентом Facebook. Багато аналітиків пов’язують майбутнє реклами саме з соціальними мережами і саме цим пояснюють зацікавленість Google у створенні власної соцмережі.

Зараз на першому місці у кількості відображеної реклами посідає Facebook, який показує 16,2% інтернет-реклами. Усі сайти Google разом з YouTube показують лише 2,4% реклами і займають лише 6 місце.

Джерело: ITC

Коментарі