BuzzFeed_Facebook


У Facebook вирішили випробувати новий спосіб монетизації трафіку, що надходить від розміщення публікацій провідних ЗМІ.


Як повідомляє The New York Times з посиланням на свої джерела в компанії Марка Цукерберга, переговори на цю тему вже ведуться з найбільшими американськими виданнями – самої New York Times, а також National Geographic і BuzzFeed.

Суть нововведення полягає в наступному: в даний час видання розміщують в Facebook лише заголовки та анонси публікацій, при “кліці” на які пользователя перенаправляють на сторінку видання. У середньому ця процедура займає близько 8 секунд. У Facebook вважають, що це занадто довго, і пропонують розміщувати в своєму форматі публікації повністю.

Для того щоб видання не втратили на рекламі, Facebook пропонує їм різні схеми поділу доходів. Це також є нововведенням для цієї компанії, оскільки раніше вона працювала за моделлю “трафік в обмін на контент”.

Автори статті відзначають, що перехід на новий формат може бути реалізований для звичайних мережевих видань, але є проблематичним для ЗМІ, що працюють за передплатою. Також поки неясно, чи готові в Facebook ділитися з видавцями даними про користувачів та іншої статистикою про цільовц аудиторію, яку в даний час видання збирають самостійно, користуючись різними мережевими інструментами.