Charlie-Hebdo_3


Черговий випуск Charlie Hebdo, що вийшов друком після нападу терористів на редакцію журналу, приніс своїм видавцям не менше 10 мільйонів євро, пише Le Figaro.


Тільки в перший день продажів прибуток склав близько 8 мільйонів євро. У багатьох газетних кіосках до 7:00 години ранку четверга, 15 січня, не залишилося вже жодного свіжого випуску. Часто для того, щоб придбати журнал, покупцям доводилося стояти в довгій черзі.

Ряд видань повідомляє, що вартість нового випуску Charlie Hebdo на інтернет-торгах доходила до 750 доларів, а один з попередніх номерів пропонувався аж за 80 тисяч.

Крім того, з 7 до 120 тисяч зросла кількість передплатників журналу. Надати фінансову підтримку редакції також обіцяв президент Франції Франсуа Олланд.

Як ми повідомляли раніше, номер із восьми сторінок надрукований на 6 мовах, у тому числі і арабською. Його тираж склав 3 мільйони примірників – замість 1 мільйона, як планувалося раніше. Зазвичай Charlie Hebdo виходив у світ тиражем в 60 тисяч екземплярів.

Нагадаємо, напад на редакцію Charlie Hebdo було скоєно 7 січня. Двоє терористів увірвалися до редакції сатиричного тижневика і відкрили вогонь по людям, які там знаходилися. В результаті було вбито десять журналістів і двоє співробітників поліції.