fastfood_1

Фахівці пояснили механізм впливу холестерину на кишечник, що призводить до виникнення запальних процесів в організмі.

У науковому журналі Nature Communications була опублікована стаття про регулярне вживання багатої холестерином їжі і про її вплив на роботу кишечника. Згідно з представленими матеріалами, вченим вдалося пояснити одну з причин, чому дієта, що складається в цілому з їжі зі значною кількістю холестерину, призводить до виникнення запальних процесів в кишечнику.

До недавнього часу вченим не вдавалося знайти зв’язок між збоями в роботі шлунково-кишкового тракту і холестерином у їжі, що споживається.

Відповідь була отримана в ході експерименту, який був поставлений над рибками даніо реріо. Вчені погодували рибок розчиненими у воді густими топленими вершками – їжею, яка багата холестерином. Через кілька годин спостережень фахівцями були помічені ознаки запальних процесів. Стало відомо, що причина криється у зв’язку холестерину з білками клітин епітелію, які вистилають кишечник живого організму. Крім того, значення має також і діяльність кишкових мікробів, внаслідок чого активується білковий комплекс інфламасоми. Остання відповідає за виникнення запальної реакції у разі контакту мікроорганізму і клітини.

Після десяти днів у піддослідних рибок, яких годували багатою холестерином їжею, порушилася перистальтична функція шлунково-кишкового тракту, що означає наявність розладів кишечника різного типу. Поки вченим неясно, прийнятні результати даного дослідження для людини чи ні.

Джерело Naked Science