hug_1

Хороша новина для любителів «обіймашок» – виявилося, що такий фізичний контакт може вберегти від захворювання. Ризик підхопити вірус знижується у тих, хто часто вдається до обіймів.

Оригінальне дослідження було проведено зусиллями фахівців університету Карнегі-Меллон. Всього в ньому взяли участь 404 людини. Перед початком експерименту випробувані відповіли на питання, що стосуються їх відносин з оточуючими. Серед іншого, потрібно було відповісти на питання про те, як часто вони когось обіймають. Після цього вчені спробували заразити учасників експерименту вірусом застуди.

Найменші шанси заразитися мали ті люди, які часто обіймалися зі своїми рідними та близькими. Крім того, якщо такі люди занедужували, то для них хвороби протікала не так важко. Дослідники прийшли до висновку, що обіймання покращують психологічний стан, який, у свою чергу, покращує загальний стан організму людини.

Раніше фахівці з’ясували, що обійми сприяють стимулюванню роботи центральної нервової системи, підвищенню імунітету, підвищенню гемоглобіну в крові, а також викиду гормону окситоцин. Цей гормон, окрім іншого, викликає у людини поліпшення самопочуття. Фахівці радять батькам частіше обіймати своїх дітей, а закоханим радять частіше обіймати свою другу половинку.

Джерело Naked Science