Facebook-at-work_1


Facebook таємно працює над новою версією соцмережі Facebook at Work, повідомляють Financial Times. Новий продукт компанії складе конкуренцію розробок Google, Microsoft і LinkedIn


Як стало відомо виданню, компанія розробляє сервіс, який дозволить користувачам спілкуватися з колегами і діловими партнерами, а також працювати з документами. Новий сайт буде схожий на звичний Facebook зі стрічкою новин і групами, але особисті дані користувача, не пов’язані з його професійною діяльністю, будуть приховані від його ділових партнерів. Facebook відмовився коментувати цю інформацію Financial Times.

Співробітники Facebook тривалий час використовували власну соціальну мережу в повсякденній роботі і обговорювали можливість створення проекту для корпоративних потреб. У 2013 році команда приступила до його розробки. Зараз Facebook at Work тестується в компаніях, тобто наближається запуск «офісної» соцмережі, пише FT. Команда розробників, що займаються Facebook at Work, базується в Лондоні.

За словами журналіста Financial Times, нова розробка Facebook здатна поглинути частку ринку LinkedIn, соцмережі для професійний контактів з більш ніж 90 млн активних користувачів на місяць. Крім неї Facebook at Work може кинути виклик Google Drive, електронною поштою, чатами та поштовому сервісу Microsoft Outlook, її програмному забезпеченню Office і корпоративної соцмережі Yammer, купленої за $ 1,2 млрд в 2012 році.

Щоб стати невід’ємною частиною офісного життя, Facebook доведеться домогтися довіри компаній та організацій, зацікавлених у можливості вести конфіденційні розмови і ділитися на сайті важливою інформацією, не побоюючись, що вона потрапить в руки конкурентів, вважають журналісти FT.

Багато компаній, стурбовані продуктивністю співробітників, що витрачають свій робочий час на перевірку особистих повідомлень та інтернет-спілкування.

Facebook, яку критикували захисники приватного життя за те, як вона обходиться з одними дані, цього року намагалася відновити свою репутацію, вводячи в соцмережу додаткові налаштування приватності. Засновник Facebook Марк Цукерберг на щорічних загальних зборах цього року заявив, що ці зміни відзначили «важливий культурний зсув» для компанії.

Безпека Facebook була посилена введенням шифрування даних після викриттів Едварда Сноудена, які показали, як легко американське Агентство національної безпеки може отримати доступ до інформації користувачів.

Як зазначає зарубіжне видання, компанія навряд чи буде стягувати плату за роботу в Facebook at Work, принаймні, одразу після запуску. Це повинно привести до зростання часу, який користувачі проводитимуть в соцмережі, оскільки співробітників, яким раніше заборонялося відвідувати сайт, тепер будуть заохочувати за його використання. Більшу частину свого прибутку Facebook отримує від реклами, а, чим довше люди перебувають на сайті, тим більше оголошень їм можна показати.

В даний момент в Facebook щомісяця заходить близько 1,35 млрд осіб, майже дві третини яких відвідують її щодня.

Інформація про розробку Facebook at Work вперше з’явилася в червні цього року. Тоді співробітник Facebook назвав ідею створення версії платформи для ділового спілкування «непріоритетною».