apple_1

Компанія Interbrand опублікувала список Best Global Brands, в якому назвала найуспішніші бренди 2014 року. Рейтинг очолив Apple. Капіталізація компанії виросла на 21% і склала 118 млрд доларів.

Best-Global-Brands_2

На другому місці знаходиться Google. Корпорація додала 15% до своєї вартості, яка досягла 107 млрд доларів. Третє місце посіла Coca-Cola (+3%, 81 млрд доларів). В десятці знаходяться ще дві компанії, що займаються технологіями. П’яту сходинку посідає Microsoft (+3%, 61 млрд доларів), а сьому – Samsung (+15%, 45 млрд доларів).

У рейтинг потрапили і кілька новачків: логістична компанія DHL (81-е місце), виробник автомобілів Land Rover (91), FedEx (92), що надає логістичні та поштові послуги, а також фірма Huawei (94), що виробляє смартфони і планшети, і німецький бренд Hugo Boss (97).

У списку окремо відзначені бренди, що домоглися найбільшого зростання за минулий рік. Найбільшого успіху добилася Facebook: соціальна мережа додала 86% і посіла 29-у сходинку з результатом 14 млрд доларів. Значно подорожчав і онлайн-ритейлер Amazon (+25%, 15-е місце). Збільшити капіталізацію вдалося кільком автомобільним брендам: Volkswagen (+23%, 31-е місце), Audi (+27%, 45-е місце) і Nissan (+23%, 56-е місце в списку).