Xiaomi_1

У той час як Apple і Samsung ведуть між собою запеклу боротьбу за лідерство на китайському ринку смартфонів, з’ясувалося, що “святе місце” вже давно зайнято місцевим виробником – компанією Xiaomi, пише The Marker.

Згідно з даними аналітиків з фірми Canalys, у другому кварталі цього року компанія, що існує всього 4 роки, потроїла продажу до 15 мільйонів апаратів, в той час як Samsung продала лише 13,2 мільйона одиниць відповідного товару.

Аналіз фінансових показників дає можливість зробити висновок, що Xiaomi володіє 14% ринку смартфонів в Китаї, Samsung – 12%, а за нею йде Apple, продажі якого зросли на 58% після підписання договору з China Mobile.

Відзначимо, що Xiaomi пропонує дешеві апарати і робить акцент на ринки Китаю, Бразилії та Індії.