Tesla_1

Китайський бізнесмен Зан Баошен вимагає від американського виробника електрокарів Tesla піти з ринку КНР і закрити всі шоу-руми, сервісні станції та центри підзарядки, припинити продажі і рекламу автомобілів Tesla в країні, повідомляє Вloomberg.

Таку вимогу він пред’являє до виробника електрокарів, так як зареєстрував торгову марку з аналогічною назвою ще до того, як американська компанія прийшла в Китай. Крім вимоги виходу Tesla з ринку, Зан Баошен через суд намагається стягнути з компанії штраф у розмірі 3,9 мільйона доларів за порушення авторських прав.

Зан Баошен спробував зареєструвати торгову марку Tesla для автомобілів в 2006 році – за три роки до створення в США однойменної компанії. У 2009 році він отримав дозвіл на використання цього товарного знака протягом 10 років. Але в липні 2013 року китайський регулятор визнав права Зана Баошена на Tesla недійсними.

У листопаді 2012 року і травні 2013 року Tesla спробувала викупити у Зана Баошена права на свою торгову марку спочатку за 50 тисяч доларів, а потім за втричі більшу суму. Зан Баошен відмовився від цих пропозицій.

Раніше з аналогічними розглядами з приводу прав на торговельні марки в Китаї стикалися й інші великі компанії, в тому числі Apple і британський виробник одягу Burberry.