Ford-Mustang_1

Дієвість автомобільної реклами на найбільших спортивних змаганнях була найочевиднішим чином доведена 24 травня 2014: впродовж 120 хвилин, через Інтернет, були оформлені понад дев’ять тисяч попередніх замовлень на Ford Mustang.

Організатори рекламної акції обмежили подачу заявок тільки часом фіналу Ліги Чемпіонів. Але навіть вони, судячи з усього, не припускали, що попит прийме такий характер. Перша партія машин Mustang для Європи була обмежена 500-ма одиницями. Їх розкупили за тридцять секунд.

“Виведення нового Ford Mustang на європейський ринок – величезне хвилювання для всіх нас. Однак результати за попереднім замовленням під час фіналу Ліги Чемпіонів перевершили всі наші очікування” – так прокоментував Ролант де Ваард, віце-президент європейського підрозділу Ford з маркетингу, швидкість продажів нової марки.