Facebook_1

Як повідомляє Mashable, стрічка середньостатистичного користувача Facebook останнім часом набула змін: якого контенту стало менше, а якийсь, навпаки, став з’являтися частіше.

Насамперед, у брендів буде менше приводів скаржитися на те, що їх змушують платити за рекламні оголошення, щоб розповісти своїм передплатникам про новини компанії: брендованого контенту в стрічках стало більше. Багато користувачів вже помітили, що збільшилися зображення в описах посилань – це частина недавно запущеного оновлення дизайну сайту. Крім того, Facebook вчиться вибирати найпопулярніші історії та оцінювати їх якість, щоб показувати користувачеві те, що в даний момент хвилює його «френдів». Найбільш обговорювані пости будуть з’являтися в стрічці неодноразово, щоб напевно бути прочитаними. Новинкою стрічки стануть відео, що автоматично програються (на щастя, без звуку) – в тому числі рекламні.

Щоб звільнити місце у стрічці для всього вищепереліченого, з неї приберуть «меми», посилання на сумнівні сайти і пости «полайкай цю картинку, якщо ти любиш котиків».