Coca-Cola_1

Вперше за останні 14 років в США намітився спад обсягу продажу популярного солодкого газованого напою Coca-Cola. Правда, в Америці він впав всього на 1% у першому кварталі 2014 року, але це явище набирає обертів. Причина – пропаганда здорового способу життя, з яким солодкі напої несумісні.

Зате в Китаї про це або не чули, або беруть кількістю населення: компанії “Кока-Кола” вдалося компенсувати свої збитки на американському ринку, завдяки зростанню попиту на її продукцію на китайському. Там обсяг продажів виріс на 12% у першому кварталі 2014 року.

Зростання попиту на колу зафіксований також у Бразилії, Індії та Росії.

Новий маркетинговий хід компанії – перевага маленьких пляшок і упаковок – себе виправдав. Купуючи маленькі порції, люди тішать себе думкою про те, що вони “сидять на дієті”. А дохід від продажу коли в маленьких упаковках не страждає, адже всім відомо, що дрібні порції коштують дорожче того ж продукту у великих упаковках.

Падіння попиту на колу зафіксований і в Мексиці, де в рамках боротьби з епідемією ожиріння уряд ввів податок у розмірі 0,08 долара за кожен літр солодкого напою. У Мексиці зайвою вагою страждають близько 70% населення. До речі, до цих пір Мексика лідирувала за обсягом споживання коли на душу населення: там кожна людина (якщо вірити середньостатистичними даними) випивав по 172 літр коли на рік. У США цей середній показник становив 95 літрів на рік на людину, а загальносвітовий – 22 літри на людину в рік.