BMW_with-augmented-reality-display_1

Німецький виробник автомобілів BMW представив свій новий концепт-кар Vision Future Luxury. Головною особливістю машини став дисплей з доповненою реальністю. Про це пише Dezeen.

Інноваційний дисплей представленого концепту проектує для водія різну інформацію про довкілля в реальному часі. Зібрані дані відображаються на вітровому склі, що дозволяє водієві дізнаватися про дорожні знаки, будівлі або майбутні небезпеки, не відриваючи погляду від дороги.

BMW_with-augmented-reality-display_2 BMW_with-augmented-reality-display_3

Дизайн Vision Future Luxury став не менш важливою частиною концепту. «Аеродинаміка і легкі матеріали є ключовими елементами дизайну цього автомобіля», – пояснив Карім Хабіб, глава дизайну BMW.

BMW_with-augmented-reality-display_4 BMW_with-augmented-reality-display_5 BMW_with-augmented-reality-display_11 BMW_with-augmented-reality-display_12 BMW_with-augmented-reality-display_13 BMW_with-augmented-reality-display_6 BMW_with-augmented-reality-display_7

У салоні авто можна побачити відразу три матеріали – дерево, шкіру і алюміній.

BMW_with-augmented-reality-display_10 BMW_with-augmented-reality-display_8 BMW_with-augmented-reality-display_9